Yeni içerik

6/recent/ticker-posts

Advertisement

Responsive Advertisement

Belgesel İzlememek İçin En Büyük Sebep: Seslendirme

İçerik olarak bakılınca gerçekten dikkatimi çeken hayvanlar ve yaşantıları oluyor belgesellerde. Fakat oldum olası izleyemem. Daha çok belgesel yazıları okumayı tercih ederim.

Görsellik ne kadar daha fazla akılda kalıcı olsa da o sıfır samimi ve soğuk seslendirmeler beni itiyor belgesel izlemekten açıkçası. Gerçekten izleyesim varsa da izlemiyorum. 90'lı yılların Türkçe dublajlı pembe dizilerindeki havayı katıyor bir nevi. Aynı şekilde yaklaşıyorum belgesellere de.

Gün boyu önünde Yaban TV açık olan tanıdıklarım da var. Onlara sorduğumda seslendirmeyi pek önemsemediklerini söylüyorlar ama göze hitabından çok kulağa itici gelmesi dikkatimi çekiyor benim. Bazen kendimi kaptırıp saatlerce izliyor olsam da genel anlamda bunları izleyip özet çıkarmış insanların yazılarını okumayı tercih ediyorum. Hem özet çıkarırken gereksiz bilgilerden arınmış da oluyor izlenilen belgesel. Vaktimi de boşa harcamamış olacağım diyeceğim ama benim bütün zamanım dolu dolu geçmiyor ki. Peki bu soğuk ve samimiyetsiz seslendirme sizi hiç rahatsız etmiyor mu?

Befeka Blog Profesörü

Yorum Gönder

0 Yorumlar