Yeni içerik

6/recent/ticker-posts

Advertisement

Responsive Advertisement

Dünyanın En Zor ve En Can Sıkıcı Oyunlarından Bir Tane Daha: TAFU!

Hepimiz AA ya da benzeri oyunlar oynamışızdır. Gerçekten can sıkıcı oyunlar. Yeni keşfettiğim bir can sıkıcı oyundan ve canınızı nasıl sıkmadan oynayabileceğinizden bahsedeceğim bu yazımda sizlere. Bahsi geçen oyun Tafu adında basit olduğu kadar can sıkıcı bir oyun.

Ortada dönüp duran etrafına toplar saçan bir aletsiniz (Top demek istemedim farklı anlaşılmalara yol açmamak için :)) bu oyunda. Topları fırlatıyorsunuz üzerinde bulunduğunuz platforma ve kendinize değdirmeden bölümü geçmeye çalışıyorsunuz.



Anlatınca basit gözüktüğünün farkındayım fakat yazının sonunda yer alan linkten indirip denemenizi tavsiye ederim bu kadar kolay olmadığını görmeniz açısından. Sürekli çeşitli engellere maruz kalıyorsunuz bu oyunda. Yeri geliyor birden yavaşlayabiliyor, ters tarafa dönmeye başlayabiliyorsunuz. Tabi ki tek yapabildiğiniz şey topları düzenli bir şekilde fırlatmak.

En başta bahsettiğim gibi bu can sıkıcı oyunu çok keyif alarak, hata yapmaktan çekinmeden oynayabilirsiniz sevgili okurlar. Nasıl mı? Oyunu ilk yüklediğinizde size 3'er tane verdiği 2 özellik var. Birisi bomba atarak kümeleşmiş topları patlatabildiğiniz, birisi de hizasındaki tüm topları yok eden bir lazer ışığı. Bazı bölümler öyle ki bunları kullanmadan geçemiyorsunuz. Bittiğinde ise gerçekten canınız sıkılabiliyor bölümleri geçemedikçe. Fakat üzülmeyin oyunun verilerini sıfırladığınızda geçtiğiniz bölümler aynı kalarak sadece bu kullandığınız özellikleriniz yenileniyor. Ama bunu öğrendikten sonra Sanal Oyun Bağımlılığı(mız) adlı yazımda da bahsettiğim gibi eski hevesim kalmadı oyuna karşı. Sebebi daha kolay geçebiliyor olmam. Geçemezsem sıfırlarım nasılsa.. Eğer sizin de bu tür ufak ama gerçekten insanı kilitleyen incelemesini yapmamı istediğiniz mobil oyunlar varsa yorumlar kısmından bana iletebilirsiniz. Fazla da sıkmayın canınızı yahu, sizden önemli mi?

Befeka Blog Profesörü


Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Ben verileri sıfırlamayı denedigimde levellerim de gitti >:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acaba telefon modeline göre farklılık gösteriyor olabilir mi? Denediğiniz telefon modeli nedir? Ben G2 de denedim leveller gitmeden özelliklerin sayısı yenilendi ama..

      Sil
    2. LG G2 ile denedim ben de. Benimki oyunun en güncel sürümü. Belki ondan fark ediyordur.

      Sil
    3. Çok garip.. Şu an denedim en son sürümüyle fakat level sıfırlanmadan özellikler sıfırlandı. Ayarlar>Uygulamalar>İndirilen Uygulamalar>Tafu>Verileri Temizle seçeneğinden yapıyorum ben. Eğer siz de bu şekilde yapıyorsunuz fakat olmuyorsa benim şansıma oluyor sanırım. :)

      Sil