Yeni içerik

6/recent/ticker-posts

Advertisement

Responsive Advertisement

Yeni Bir Kişisel Blogtan Herkese Merhaba

Merhaba sevgili internet okurları,

Şu an ilk yazımı yazıyorum bu blog için. Yazdığım ilk yazı bu değil elbette 22 yıllık yaşamımda, ilk açtığım site de değil fakat ilk açtığım -daha doğrusu geleceğe yönelik planlarla açtığım- ilk blog sitem. Bir yanlışım olursa bilin ki heyecanımdan olmuştur, mazur görün.

Geleceğe dönük dedim ama çizilmiş bir proje olarak hayata geçirmiyorum bu blogu. Uzun zamandır açmayı düşündüğüm ama kendimi belli kalıplara sokamadığım için sürekli açılışını ertelediğim bir blog bu. Açıkçası biraz da başkaları için yaşıyor çoğumuz hayatını. Ben bunu yapsam kim ne yapsın, ben şunu yapsam insanlar önemsemez bile. Ama bugün çoğu başarı öyküsüne baktığımız zaman asıl başarıyı yakalayan insanların "başkalarını" pek de önemsemeden kendi iç huzurlarını arama ve istedikleri şeyleri yapma eğiliminin sonucunda başarıya ulaştıklarını görüyoruz. Bu da onun gibi bir şey. Artık başkası ne der, beğenir mi gibi düşüncelerimi bir kenara bırakıyor ve yazdığım yazdık diyerek bu blogu huzurlarınıza sunuyorum.

Çok kaliteli yazdığımı hiçbir zaman düşünmedim, böyle bir egoya kapılmadım. Umarım ben yazdıkça siz okursunuz, okudukça beğenirsiniz. Beğenmezseniz de canınız sağ olsun. Ben gücüm yettiğince yazmaya çalışacağım. Asıl olarak hedeflediğim şey sizlere daha fazla yararı olabilecek şeyler yazmak. Örneğin, aklıma bir konu takıldı internette araştırdım fakat yeterli sonuca ulaşamadım. İstediğim bilgiye bir şekilde ulaştıktan sonra bunu sizlerle de paylaşacağım ki arayan olur ve yolu buraya düşerse aydınlanmış bir şekilde devam etsin hayatına.

Son olarak söylemek istediğim bir şey de imla ve yazım kurallarına elimden geldiğince dikkat etmeye çalışsam da 'hiçbir' kelimesini çoğu zaman 'hiç bir' olarak yazıyorum. Artık huy mu diyeyim alışkanlık mı diyeyim öylesi daha güzel geliyor mu diyeyim bilmiyorum ama durum bu. Yazılarımda öyle bir şeyle karşılaşırsanız aklınızda olsun diyerek sözlerimi bitirip sizin de başınızı ağrıtmak istemiyorum. Umarım kaliteli vakit geçireceğiniz bir blogtasınızdır. Sefa geldiniz efendim..


Befeka Blog Profesörü

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Başarılar dilerim.
    Bu üslup ve samimiyetle yazmaya devam edersen başarılı olacağından eminim.

    İyi bloglamalar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Vural Hocam, olumlu dönütünüz için. Sizden aldıklarımız tekrar sizlere satıyorum sadece. :)

      Sil