Yeni içerik

6/recent/ticker-posts

Advertisement

Responsive Advertisement

Klozetlerdeki Küçük Buton Ne işe Yarıyor?



Genellikle yeni ve lüks mekanlarda karşılaştığınız yeni model klozetlerin sifonlarında 2 tane düğme oluyor. Peki küçük olanının ne işe yaradığını hiç merak ettiniz mi? Şahsen benim aklıma takılan bir şeydi, internette araştırdım ama bununla ilgili herhangi bir bilgiye rastlamadım. Onun için kaleme almak istedim.


Biraz araştırdım ama dediğim gibi bununla ilgili bilgiye rastlamadım. O bastığımız iki tane düğmenin olduğu kısma kumanda paneli deniyor ve yeni modeller çift kumanda paneli özellikli oluyor genelde. Örneğin, bir klozetin su haznesi 6 lt. ise büyük olan buton bütün suyu, küçük buton ise yarısını yani 3 litresini boşaltmasına yardımcı oluyor. Bu şekilde küçük tuvaletlerden sonraki su israfı bir nebze de olsa engellenmiş oluyor. Tabi olaya ona vereceğim parayı su faturasına veririm zihniyetini yıkmış bir şekilde yaklaşan insanlarımız için. Güzel bir icat olsa gerek, çünkü fazla su gitmesin diye artık boş pet şişeleri yerleştirmek zorunda kalmayacaksınız su haznelerine.


Belki gördüğü bir yerden aklına takılıp internet ortamında arayacak kişiler vardır diye bununla ilgili bilgiye yer verdim bu yazımda. Artık siz de alışık olmadığımız bu butonların ne işe yaradığını biliyorsunuz. Soranlara “Bilmiyorum ki.” demezsiniz bundan sonra.. :)

Befeka Blog Profesörü


Yorum Gönder

0 Yorumlar