Yeni içerik

6/recent/ticker-posts

Advertisement

Responsive Advertisement

Magazin Haberleri Neden İzlenir/Dinlenir/Okunur?

Gün geçtikçe teknolojinin de ilerlemesiyle dünyanın her yerinde yaşanmış her olaydan haberdar olabiliyoruz sevgili okur. Bunda sanırım hemfikiriz. Yeter ki bir şeyi bilmek isteyelim, öğrenmememiz için hiçbir sebep yok.

Fakat şöyle bir boyut var ki bu her olaydan haberimiz olması konusunda ünlülerin yatak odasının ortasına koydurduğu küvetten ya da eski eşine sosyal medya üzerinden yaptığı yorumdan bile haberimiz oluyor. İnsan hayatına yön verebilecek, insanı aydınlatacak bilgiler neyse de, bu ne be kardeşim diyorum bazı zamanlar.

Magazin programları da bana çok gereksiz geliyor mesela. Kim dün akşam neredeymiş? Belki de hayatınız boyunca gitmeyeceğiniz bir yerde. Bize ne?

Beni asıl şaşırtan şey ise bu gereksiz bilgi topluluklarının bir sektör haline gelmesi. Yurdum insanının gerçekten bunları takip ediyor olması. Belki ben yanlış düşünüyorumdur, belki haksızımdır bu konuda bilgim olmadığı için ama gerçekten bunları düşünüyorum boş kaldığımda. Diğer zamanlarımda aklıma bile gelmiyor açıkçası. Gülünesi bir durum benim nazarımda bu olayları takip etmek falan filan. Belki bazı kesimler de vakitlerini bu şekilde değerlendiriyordur(!), bilemeyiz.

Ee, sevgili okur. Sen ne düşünüyorsun bu magazin haberleri konusunda? Beni bunları takip etmeye ikna edebilecek misin yoksa görüşümü daha da mı sağlamlaştıracaksın? Yoksa, çok da umrumda ne düşündüğün diyerek geçip gidecek misin?

Befeka Blog Profesörü


Yorum Gönder

1 Yorumlar

  1. Son dakika Magazin Haberleri ve sinema televizyon dünyasından sıcak gelişmeler için Acun Magazin internet sitesini ziyaret edebilirsiniz.


    YanıtlaSil