Yeni içerik

6/recent/ticker-posts

Advertisement

Responsive Advertisement

Öğretmenlere Hediye Önerisi; Kol Düğmeleri

birdunyakravat-245216211
Erkeklere hediye önerisini iki şekilde kategorize edebiliriz. Birincisi erkeklerin hediye olarak gelmesini istediği hediyeler, iki kadınların erkeklere alabileceği hediyeler. Her iki durumda da konu mankenimiz erkeklerdir.

Yalnızca kadın olmanıza gerek yok, bir erkek arkadaşınıza, patronunuza ya da öğretmenlere hediyeler alabilirsiniz. Erkeklere hediyeler alırken dikkat etmeniz gerekenler vardır.Erkeğin giyimine kuşamına göre bir hediye seçeneği belirlemek en akıllıca iştir. Erkeğin kadınlara göre daha kullanılabilirliği olan hediyeler tercih ettiği hepimizin malumudur.

Ben alınan bir hediyenin dolabımda çürümesini istemem. Kullanabileceğim ve kullandıkça da hediye edeni hatırlayabileceğim bir seçenek isterim.

Geçtiğimiz günlerde eski bir öğretmenim ile iş yemeğine çıkmam gerekti. Hem bana öğrettikleri anısına hem de güzel iş birliğimizin hatırına güzel bir hediye almak istedim. İnternette Öğretmenlere Hediye diye biraz arama yaptığımda alabileceğim en uygun hediyenin kol düğmeleri olduğuna karar verdim.

Bunun için evden çıkıp Turgut Özal Bulvarı üzerindeki mağazaları dolaştım ama hoşuma giden bir model bulamadım. İnternetten sipariş etsem o güne yetişebileceğinden emin değildim. yine internetten sipariş ettim. Aynı gün kargoya verilmesi koşuluyla bir internet sitesinden kol düğmelerini sipariş ettim.

İş Yemeği akşamı elimdeki kol düğmeleri hediye paketi ile vardığım da öğretmenim hem mutlu hem onure olmuştu. O andan itibaren o yemek iş yemeği olmaktan çıkıp iki eski dostun anıları tazeleme yemeğine dönüşmüştü.

Öğretmenimin gözünde gerçekten güzel bir yerim varmış. ''Okuldayken çok yaramazdın, herkese kan kustururdun. Hala yeni öğrencilere yaramazlıktan bahsedecek olsamseni örnek veririm. Hatta senin insanların defterine ayak izini hatıra bırakma merakından da bahsederek, farklı bir yaramaz olduğundan dem vururum''demesi biraz utandırsa da biraz da unutulmamış olmanın verdiği mutluluk hasıl oldu.

Gerçekten de öyleydi. Okul hayatım boyunca bana hatıra defteri yazmamı isteyen arkadaşlarımın defterine ayakkabımın izini bırakır altını imzalardım. Sıraların üstünde dolaşmak ise benim için ayrı bir zevkti.

Velhasılı kelam hediye önerisi olarak erkeklere hediyeöğretmenlere hediye diye bir arama yapıp bu yazıya gelirseniz artık kol düğmeleri seçeneğini de değerlendirirsiniz.

İnternette bir çok yerde kol düğmesini aynı gün kargoya veren siteler mevcuttur.


Befeka Blog Profesörü

Yorum Gönder

0 Yorumlar