Yeni içerik

6/recent/ticker-posts

Advertisement

Responsive Advertisement

Sabahları Uyanmak Artık Daha Kolay: Sleep Cycle!

Uykudan ne kadar çok bahsediyorum değil mi? Biliyorum, uykum bazen o kadar ağır oluyor ki top patlasa duyamıyorum. Kimi zaman çok iyi ama kimi zaman o kadar kötü bir şey ki, bilseniz o durumu halinize şükredersiniz.

Neyse bugün aranızda benim gibi uykuyu pek fazla sevmeyen ama uyuduğu zaman uyanmak bilmeyenleriniz varsa onları uyandırmanın nasıl daha kolay bir hale getirileceğinden bahsedeceğim.

İhtiyacımız olan şey bir adet Sleep Cycle. Ios ve Android'te cüzi miktarlarla ücretli olarak tüketiciye sunulan bir alarm programı.





Temel mantığından kısaca bahsetmek istiyorum. Bazen yatakta dönerken ya da hareket ederken uykumuz hafifler kimi zaman tamamen uyanıp tekrar uykuya dalarız. Benim gözlemlerime göre program bu uyku hafifliği anlarını yakalıyor ve ötmeye başlıyor.

Nasıl oluyor da uykum hafiflediğinde ötüyor? Her uykumun hafiflediğinde ötecek mi bu zımbırtı? Tabi ki, hayır. Diyelim ki saatinizi 07.00'ye kurdunuz. Sizin de düzenleyebileceğiniz varsayılan ayarı yarım saat olan bir opsiyon var. Varsayılan ayarı değiştirmediğinizi düşünerek yarım saatlik aralığı ele alıyorum. Siz 07.00'ye alarm kurduğunuzda program otomatik olarak 06.30-07.00 arasına kendisini kodluyor ve o aralıkta uykunuz hafiflediğinde ötüyor.

Programı satın alıp denedim. Güzel sonuç elde ettim fakat telefonu yatağınıza koymanız gerektiği için ve gece boyu daha yakın kaldığınız için baş ağrısı yapabilir, bende yaptı. Uyku kalitenizi ölçüyor fakat yine gece boyu dönmelerinize, kaç saat uyuduğunuza falan bakıyor sanırım ne kadar verimli sonuçlar veriyor bilemiyorum.

Sonuç olarak programı sevmeseniz bile pişman olacağınız miktarda para ödemediğiniz için denemedim demiyorsunuz. Sonuçta ek bir bilgi sizin için. Ben daha rahat uyandım Sleep Cycle ile. Siz ne gibi sonuçlar aldınız? Paylaşın, daha çok fikir görmüş olalım. Programın Ios ve Android için indirme linklerine aşağıdan ulaşabilirsiniz. Sabahlara mutlu uyanmanız dileğiyle sevgili okurlar.

Android için tıklayınız. 
Ios için tıklayınız.


Befeka Blog Profesörü


Yorum Gönder

0 Yorumlar