Yeni içerik

6/recent/ticker-posts

Advertisement

Responsive Advertisement

Bir Pazar Günü Klasiği

Saat 13:00. Benim için gerçekten önemli bir işim var bilgisayarda. Çok da uzun sürmez, yarım saat en fazla bir saate bitmiş olur.

Google'dan başlayayım bakmaya. Ne de her şeyin iyisini de kötüsünü de o bilir. Aa, videolu anlatım var ona bakayım. Daha kolay olur, kim okuyacak şimdi milyon satırlı yazıları. 15 dakika okuyacağıma 5 dakikalık video izlerim daha iyi. Hem gözlerim de yorulmaz. Daha video yarısına gelmeden sağ taraftaki önerilen videolardan bir tanesi konuyla alakasız olsa da ilgimi çekti. Sağ tık, yeni sekmede aç. 3 dakikalık video bir şey olmaz, izler devam ederim sonra işime. Aman Allah'ım! Sağ taraf şimdi tamamen beni çeken şeyler. Şunu da yan sekmede açayım, buna da bir bakayım.

Saat 15:00. Ben hala ilgimi çeken videolar izliyorum. Halletmem gereken iş mi? Hallettim sayılır zaten, birazdan tamamlarım..

Saat 16:30. Videolar sıktı, artık işime döneyim. Gözlerim de ağrıdı biraz ama dinlensem mi ki 5 dakika? Hem tuvalete falan giderim, gelirken içecek bişeyler de alırım yanıma.

Saat 18:00. Ne oldu benim iş? Çok açım valla. Bişeyler yedikten sonra bakarım artık.

Saat 20:00. Yapmam gereken bir şey vardı benim ya. Neydi ki? Nasıl unuturum ya çok da önemliydi. Neyse, bir iki el oyun atayım o arada düşünürüm.

Saat 00:00. Sabah ders var. İşi de halletmedik ama neyse artık yarın bakarım. Sırtım falan da ağrıdı zaten. En iyisi güzel bir uyku.

Aradan bir hafta geçtikten sonra aklıma gelirse yapmam gereken yarım saatlik iş..

Ulan şunu yapacaktım yarım kaldı. Basit bişeye amma da üşendim ha! Neyse birazdan bir bakayım.

Dön başa. Saat 13:00...

Befeka Blog Profesörü


Yorum Gönder

0 Yorumlar