Yeni içerik

6/recent/ticker-posts

Advertisement

Responsive Advertisement

Evlendirme Programlarından Korkmayın!

Korcan Cinemre adlı troll üstadı, yarışma fritözü sıfatlı abimiz Zuhal Topal'ın programını trolledikten sonra kendi YouTube kanalını ve daha önce katıldığı birbirinden farklı programları gördüm. Görmedim, tek tek izledim sürelerine aldırmadan. En hoşuma gideni ise Egemen Bey'in de yarışmacı olarak katıldığı Çarkıfelek programı. Mehmet Ali Erbil ile gerçekten çok daha komik olmuş Korcan.



Her neyse, konuyu dağıtmayalım. Ben her videosunu izlerken birden YouTube'un Zuhal Topal'ın programının bölümlerini önerdiği kanalların arttığını gözledim. Tabi ki onları da izlemedim ama bir tanesi dikkatimi çekti ismiyle. Stüdyoyu basan damat adayı. Girdim, biraz baktım. Öyle ki gülmek artık kahkahalara dönüşünce bitirmeden çıkamadım. Birkaç tane daha efsanevi komik bölüm gördüm fakat takdir edersiniz ki ben bütün komik videoları izleyecek kadar işsiz birisi değilim(!)

İzlediğim bu bölümlerde Korcan Cinemre'ye yöneltilen hakaretvari eleştirileri düşündüm. Hatta kendisine 'Böyle evlenemezsin' diye yöneltilen bir cümle sonrasında oturuşunu düzeltip 'Şimdi evlenilecek gibi miyim?' sorusu çoğu insanın algıyamadığı (Çünkü onlar Korcan'ı eleştirmekten başka bir şeye odaklanmamışlardı.) şekilde ironi doluydu. Gerçekten üzüldüm oradaki insanlara. Birçok sözlükte de yazıldığı gibi evlilik gibi kutsal bir şeyi oraya çıkarak onu deneyeyim, bu olmadı diğeri gelsin şeklinde basitleştiren insanlar Korcan'ın bacak bacak üstüne atmasını hazmedemediler. Neden? Çünkü, rahat bir insan. Hayatı fazla kaale almıyor. Bu bize ters. Ciddi iş yapıyorsan, ciddi olacaksın. Sessizce dinledi, güldü ve ayrıldı sahneden kimseye verdiği mesajları algılatamadan.

Hatta en son ablamızın bir tanesi Korcan konuşmadı bile hep biz konuştuk kız önyargıyla yaklaştı şeklinde konuşması durumu daha da özetler hale getirdi. Korcan sadece 'Selin naber ya?' dedi ve sözü alan diğer olaydan bağımsız insanların -bence iğrenç- yorumları yüzünden talip olduğu çok ciddi, nerede ne yapması gerektiğini bilen ablamız paravanın açılmasını istemedi. Bana öyle geliyor ki Korcan'ın bu da umrunda değildi. Ben kendimi rahat bir insan olarak görürken, Korcan Cinemre'yi görmek gerçekten içime su serpti.

Bu arada izlemediyseniz ve vakit geçirmek istiyorsanız Kelime Oyunu'na katıldığı bölümü izleyin. Gerçekten güldürdü beni. Bazı önemsiz şeylerin önemsenmediği güzel yarınlara diyerek makalemi sonlandırıyorum. Hatalarım varsa, affola.

Befeka Blog Profesörü


Yorum Gönder

0 Yorumlar