Yeni içerik

6/recent/ticker-posts

Advertisement

Responsive Advertisement

Facebook Kullanıcıları Rahata Kavuşuyor!

          Çoğu ülke nüfusundan fazla üyesi bulunan Facebook'ta yaşadığınız en büyük sorunun ne olduğunu sorsak cevabınız herhalde günde yüzlerce kez aldığınız oyun istekleri olurdu. Oyun istekleri bir çok kişinin arkadaşını listesinden silmesine, oyunu engellemesine ve buna benzer çözümler bulmasına sebep oluyor ve bu durumun sadece ülkemizde yaşandığını da düşünmüyorum.



          Mark Zuckerberg katıldığı bir davette bu oyun isteklerine bir çözüm bulacaklarını söylemiş. Haber sanırım onlarca akrabalı, Facebook'u sadece çiftlik gibi kullanan arkadaşlı hesap sahiplerini oldukça mutlu edecektir.

          Facebook kullandığım dönemde ben de gelen milyonlarca istekten sıkılıp bütün uygulamaları engellemiştim. Bu da bir çözüm olabilir sizler için fakat her şeyi engelledikten sonra ne anladım ben o Facebook'tan da diyebilirsiniz. Zaten denildiği gibi çözüm üretilirse artık yeni arayışlara girmenize gerek kalmayacak. Bu arada hala "Profilime kimler bakmış?" uygulamaları ve onları kullanmaya çalışanlar var mı? Yanlış anlamayın dalga geçmiyorum, merakımdan soruyorum. :)

Befeka Blog Profesörü



Yorum Gönder

0 Yorumlar