Yeni içerik

6/recent/ticker-posts

Advertisement

Responsive Advertisement

Taşınamadık...

 


Her seferinde ücretsiz platformlarla başlıyorum. Bu sefer oluyor galiba dediğim noktada yatırımımı yapıyorum ve biraz daha profesyonel olsun diye daha ciddi işlere girişiyorum. Giriştiğimi düşünüyorum daha doğrusu. Çünkü yıllar geçmesine rağmen dikiş tutturabildiğim bir projem olmadı maalesef. Niş konular bana göre değil. Kafamda binbir tilki dolaşıyor çünkü.

Dondurma yapım videosu izliyorum, dondurmacı olmaya karar veriyorum. Lahmacun videosu izliyorum, kebapçı olasım geliyor. Kendin yap mobilyaları görüp "Ben bunu yaparım!" diyorum ve onunla uğraşıyorum belli bir süre. Gel zaman git zaman elde var sıfır. Tek bir şeye odaklanıp o konuda uzmanlaşan insanlara gıpta ediyorum. Bende her şeyden var ama biraz biraz. Uzmanlığın ne deseniz ben bile bilmiyorum. İnanabiliyor musunuz, kendimi tanımlayamıyorum. Yaş dayandı 28'e ama gerçek bilmiyorum "ne'ci" olduğumu. Onun için bir karar verdim ve burası benim karalama defterim olacak. Ücretsiz ve google altyapısı olduğu için yıllar geçse de kaybolmuyor nasılsa!

Yani, sizin anlayacağınız taşınamadık dostlar.. Yine başladığım noktadayım. Şimdi biri çıksa "yaaa sen nerelerdeydin yıllardır gelip gidiyorum yeni yazı yok. Taşındık yazmışsın oraya baktım orada da bir şey göremedim." de gözyaşım pıt olsa. :) 

Bu sefer hemen atılmayacağım ama belki bir gün sadece domain alıp burayı bile yönlendirebilirim. Kafamdaki tilki sayısı her geçen gün artıyor. :) Sevgiler..

Yorum Gönder

0 Yorumlar